SKJUT MIG


Gah, jag orkar inte. Har matteprov imorgon (kan inte ett skit) och Spanskaläxan (glömt att ta hem pappret) allt känns så surt just nu. Ehe, menmen.. Jag får försöka göra så gott jag kan. Heirå

HATE IS NOT A WORD


Idag har jag varit på handbollsträning och det gick väl hyfsat bra. När jag kom hem tog jag mig tid till att städa i rummet och även packade upp alla kläder från resväskan. Då kom alla bilder upp i huvudet på hur underbara alla dagar var med dom bästa. Men har bestämt mig förbatt göra nått bra ifrån den situationen som jag är i nu.

Food, food, only food


Väntan är oslagbar. 
Ännu väntan till det andra flyget till Gotland. Flygturen från Kallax till Arlanda gick hur bra som helst. 
Sitter på världens mysigaste café just nu, lyssnar på musik och äter= Helt  perfekt 

fly like a bird



Har såååå kul just nu. Sitter nämligen ch väntar på att få gå på flygplanet, jag har verkligen ingenting att göra utom att dricka juice :))) Ja, as roligt. 
Klev upp kring 8 idag och packade ihop allt och sen stack jag och morfar till flygplatsen, och nu sitter jag här. Hör gärna av er till mig, är frivillig att prata med

make my day


Det här var bannemig den jobbigaste kvällen på riktigt länge. Kommer faktiskt inte ihåg när jag grät senast? 

Kalix... Världens bästa Kalix, världens bästa vänner, världens mysigaste ställe. Kommer sakna allt här, men ska på många sätt bli underbart att komma hem till familj och vänner. 
Jag måste ta mig i duschen och sen gå och lägga mig, beger mig iväg mot Visby imorgon! Ha det 



Feel my way through the darkness

Nu har jag bestämt mig att jag ska försöka börja blogga igen tack vare mina kära vänner här i norr.
Jag kommer uppdatera lite då och då här. Ni får inte tro att jag kommer vara fullt aktiv, men det är bara att titta in lite när som om och se om det har kommit nå blogginlägg.
Hade inte tänkt att vara så långvarig, men nu vet ni att jag fortfarande lever.
 

RSS 2.0